farhikhteganweb

ساخت وبلاگ

 

طراحی سایت

می‌دانیم که اولین چیزی که در طراحی سایت اهمیت دارد، این است که بتواند اطلاعات مورد نیاز کاربران آن را فراهم آورد. 

مهمتر از هر چیز داشتن یک کاربر راضی است. 

برای کسب رضایت کاربران علاوه بر طراحی گرافیکی زیبا و جذاب، سادگی راههای کسب اطلاعات لازم از وب سایت بسیار اهمیت دارد.

ما در شرکت فرهیختگان البرز با توجه به کسب و کار شما، نیازهای کاربران را بررسی می‌کنیم و بر اساس آن طراحی وبسایت متناسب با آن را انجام می‌دهیم.

ما با مشاوره رایگان طراحی وب در شرکت فرهیختگان و دادن اطلاعات لازم همه نیازهای شما را برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای، زیبا، جذاب و کاربرپسند برآورده می‌کنیم.

خلاقیت، کاربرپسندی، زیبایی گرافیکی و پشتیبانی و ارائه اطلاعات پس از طراحی سایت جزو اهداف شرکت ما است.

پشتیبانی، مسئله مهمی در طراحی وبسایت است. پس از طراحی در هر حال نیاز به تغییر و به روز رسانی می‌باشد.

ما پشتیبانی سایت شما را پس از طراحی وبسایت انجام می‌دهیم.

همچنین طراحی انواع وب سایتها با پکیج‌های قیمتی متناسب با نیاز شما ارائه می‌شود.

برای مشاهده پکیج های طراحی صفحه قیمت طراحی وب سایت را مشاهده بفرمایید.

خدمات ما مختص شهر خاصی نیست. در هر کجای ایران که هستید با یک تماس می‌توانید ساخت سایت خود را به ما بسپارید.

ما به کشورهای همسایه مثل روسیه، عراق، امارات، افغانستان، کویت، ترکمنستان، ترکیه و … نیز خدمات طراحی وب را ارائه می‌دهیم.

مراحل طراحی وب سایت

تعین هدف و استراتژی سایت شما
تحقیق در آخرین روند طراحی سایت
یک قالب را انتخاب کنید و با توجه به خواسته های خود آن را سفارشی کنید
نام تجاری خود را انتخاب کنید
محتوای سایت را تهیه کنید و آن را بهینه سازی کنید
وب سایت خود را در دسترس گوگل قرار دهید
سایت خود را آنالیز کنید و مشکلات آن را برطرف کنید

ویژگیهای طراحی وب در شرکت فرهیختگان شبکه البرز:

همه وب سایتهای طراحی شده ما دارای ویژگی ریسپانسیو هستند. می‌دانیم که گوگل به این ویژگی برای رتبه بندی سایت بسیار اهمیت می‌دهد.

همچنین داشتن وب سایتی که در موبایل، تبلت، دسکتاپ و انواع دستگاه‌های دیجیتال به زیبایی نمایش داده شود، برای کاربران بسیار جذاب است.

اسلایدرهای زیبا و جذاب، گالری‌های تصاویر حرفه‌ای، و قسمت‌های مختلف به انتخاب مشتری در نظر گرفته می‌شود.

طراحی سایت

طراحی سایت در کرج

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,طراحی سایت در کرج, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 12:51

 

سایت بیلبورد یکی از سایت های تبلیغاتی موجود می باشد که تبلیغات در زمینه های پزشکی،پوشاک،آموزشی،سرگرمی-تفریحی،آشپزی و ده ها زمینه دیگر را ارائه می دهد که دارای 2 گونه تبلیغ است که شامل تبلیغات رایگان و ویژه است که می تواند به کسب و کار شما برای دیده شدن و بازدید بیشتر کمک کند.

تشریفات مجالس در کرج

تشریفات مجالس سروش سالهاست که در زمینه خدمات مجالس عروسی و نامزدی و تشریفات مجالس عروسی  سرویس‌دهی مجالس متعدد را بر عهده داشته است.

موسسه تشریفات مجالس سروش افتخار دارد که کلیه خدمات مجالس خود را به صورتی جدید همگام با متدهای نوین جهانی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

گروه تشریفاتی سروش با در اختیار گرفتن پرسنلی مجرب و کارآزموده و به کارگیری بالاترین استانداردهای تجهیزات مجالس سعی بر آن دارد که با در نظر گرفتن سلیقه شما عزیزان ماندگارترین شب زندگیتان را به رویایی ترین آن مبدل سازد.

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : تشریفات مجالس در کرج,تشریفات مجالس,سایت تبلیغاتی بیلبورد, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 15:09

سایت بیلبورد یکی از سایت های تبلیغاتی موجود می باشد که تبلیغات در زمینه های پزشکی،پوشاک،آموزشی،سرگرمی-تفریحی،آشپزی و ده ها زمینه دیگر را ارائه می دهد که دارای 2 گونه تبلیغ است که شامل تبلیغات رایگان و ویژه است که می تواند به کسب و کار شما برای دیده شدن و بازدید بیشتر کمک کند.

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی  با بهره‌مندی از تخصص بهترین متخصصان از لحاظ علمی و تجربه بالینی به کودکان و بزرگسالانی که دارای مشکلاتی در برقراری ارتباط و مشکلاتی در خوردن غذا هستند کمک می‌کند.

از آنجا که برقراری ارتباط نیاز اولیه انسان می‌باشد و گفتار یکی از راه‌های مهم برقراری ارتباط است، هدف در بخش گفتاردرمانی بهبود هر چه سریعتر مراجعین برای رسیدن به سطح کامل برقراری ارتباط است.

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : گفتار درمانی در کرج,کار درمانی,گفتار درمانی,سایت تبلیغاتی بیلبورد, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 73 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 15:02

سایت بیلبورد یکی از سایت های تبلیغاتی موجود می باشد که تبلیغات در زمینه های پزشکی،پوشاک،آموزشی،سرگرمی-تفریحی،آشپزی و ده ها زمینه دیگر را ارائه می دهد که دارای 2 گونه تبلیغ است که شامل تبلیغات رایگان و ویژه است که می تواند به کسب و کار شما برای دیده شدن و بازدید بیشتر کمک کند.

آتلیه عکاسی ماندگاران

برترین آتلیه عکاسی با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان

آتلیه عکاسی ماندگاران، بهترین آتلیه عکاسی دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و ارائه دهنده خدمات عکاسی و تصویربرداری از مجالس عروسی، تولد، مهمانی جشن‌ها و …

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : آتلیه عکاسی در کرج,آتلیه عکاسی,بیلبورد, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1398 ساعت: 14:52

بهینه سازی وب سایت

SEO  در لغت، مخفف Search Engine Optimization است،که به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.

سئو در واقع کلیه فعالیتهای داخلی (On Page) و خارجی (Off Page) بر روی سایت می‌باشد که باعث بالا رفتن سایت در نتایج جستجو و در نتیجه بازدید بیشتر از سایت می‌شود.

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است.

روزانه میلیون‌ها کاربر به گوگل برای یافتن پاسخ سوالات خود مراجعه می‌کنند که برای داشتن تجارتی موفق و پرسود یافتن راهی برای رسیدن به نتایج بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

از آنجاییکه موتورهای جستجو به سرعت در حال بروز رسانی و تغییر الگوریتم خود برای رتبه بندی سایتها برای قرارگیری در نتایج بالا هستند و با توجه به اینکه موتورهای جستجوی جدیدی وارد عرصه می‌شوند که الگوریتمهای پیچیده‌تری دارند وظیفه متخصصین سئو همراهی با این تغییرات و بروز رسانی مداوم اطلاعات خود می‌باشد تا از این قافله عقب نمانند.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي در رقابت سنگین رتبه گرفتن در موتورهای جستجو انتخاب می‌شوند بسیار طبیعی است که رسیدن به نتایج بالا در صفحات گوگل امری سخت و مستلزم گذر زمان است. اما بعد از رسیدن به صفحه اول نتیجه بسیار خوبی در دراز مدت برای شما به همراه خواهد داشت.

تیم بهینه سازی (سئو) شرکت طراحی سایت فرهیختگان شبکه البرز با به‌روز نگه داشتن اطلاعات خود و همراهی با دنیای به‌روز موتورهای جستجو شما را برای دیده شدن و بالا بودن در صفحه اول گوگل همراهی کرده و این امر را برای شما آسان می‌کند.

بالا بودن و در صفحه اول بودن علاوه بر تبلیغ سایت شما به دلیل بازدید زیاد، باعث افزایش میزان مشتریان شما و افزایش سودآوری کسب و کارتان می‌گردد.

شرکت طراحی وب سایت در کرج

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : شرکت طراحی سایت,سئو سایت,طراحی سایت,تبلیغ سایت,بهینه سازی وب سایت, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 90 تاريخ : شنبه 9 شهريور 1398 ساعت: 14:35

مشاوره طراحی سایت

تحقیق ، پژوهش و مشورت سه اصل اساسی برای شروع هر کاری می‌باشد.

برای انجام هر کاری پیش از شروع باید در مورد موضوع آن تحقیق و جستجوی کامل و دقیقی داشت.

همچنین با افراد موفق در آن زمینه و مطلع نیز صحبت و مشورت کرد.

مشاوره و راهنمایی خواستن از متخصصین هر حرفه میزان خطای کار را کاهش داده و شانس موفقیت در آن زمینه را نیز بالا می‌برد.

طراحی سایت نیز از این قضیه مستثنی نیست.

برای طراحی یک سایت زیبا و مفید مشاوره و راهنمایی نقش مهمی خواهد داشت.

مهمترین قدم برای داشتن یک وب سایت مشخص کردن هدف از طراحی سایت است.

اینکه شما وب سایت را تنها برای داشتن یک سایت و درج آدرس آن بر روی کارت ویزیت خود و معرفی به دوستانتان طراحی می‌کنید.

یا دلیل بزرگتری چون داشتن سرچ گوگل و بودن در صفحات نخست را برای انجام دارید، تصمیم گیری شما را متفاوت خواهد کرد.

مشاوره طراحی وب سایت در فرهیختگان شبکه البرز

مجموعه مشاورین شرکت طراحی سایت فرهیختگان شبکه البرز با دانش و تجربه چندین ساله در زمینه طراحی انواع سایتهای بروز می‌تواند شما را در انتخاب و تصمیم‌گیری برای داشتن سایتی زیبا و مفید همراهی نمایند.

مشاورین و مهندسین شرکت طراحی وب سایت فرهیختگان شبکه البرز شما را راهنمایی می‌کنند.

و در مورد تفاوت این دو موضوع و مشاوره در خصوص داشتن تصمیمی صحیح و مفید شما را راهنمایی می‌کنند.

و با ارائه نمونه‌های طراحی شده توسط برنامه نویسان شرکت فرهیختگان مزایای داشتن سایت و حضور در دنیای پهناور مجازی را به شما توضیح داده و انتخاب را برایتان آسان می‌سازند.

همچنین در طول انجام کار و پیشرفت پروژه می‌توانید از راهنمایی مشاورین ما برای بهتر انجام شدن کار و داشتن نتیجه‌ای مطلوب و مورد نظر برخوردار باشید.

شرکت طراحی سایت در کرج پا را فراتر نهاده است و مشاوره های آن به تمام نقاط ایران پهناور و زیبا ارائه می‌شود.

در هر کجای ایران که باشید می‌توانید برای داشتن یک سایت منحصر بفرد، راهنمایی ، خدمات و مشاوره طراحی سایت را از فرهیختگان دریافت کنید

farhikhteganweb...
ما را در سایت farhikhteganweb دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در کرج,طراحی سایت ,سئو سایت, نویسنده : farhikhteganweb farhikhteganweb بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 12:23